Renginio aktualumas ir tema

Galima vardinti sėkmingas lietuviškų prekės ženklų istorijas užsienyje, tačiau kas lemia prekės ženklų sėkmę eksporto rinkose?

Konferenciją pradėsime nuo Vilniaus universiteto lektorės Dr. Miglės Eleonoros Černikovaitės Prekės ženklo vertės nustatymo modeliai pristatymo.

Kitas svarbus aspektas – formalumai, kaip atlikti prekės ženklo registraciją, kad ateityje nekiltų teisinių problemų. Į šiuos klausimus atsakys Valstybinio patentų biuro direktorius Arūnas Želvys.

Kitas svarbus klausimas tiems, kurie planuoja turėti ar jau turi savo prekės ženklą – kaip įregistruoti prekės ženklą kitose valstybėse ir pasirūpinti tinkama teisine apsauga? Šie svarbūs eksportuotojams klausimai bus nagrinėjami Vilijos Viešūnaitės, TRINITI advokatės, partnerės ir patentinės patikėtinės pranešime.

Ar užtenka turėti tik prekės ženklą? Ar prekės ženklas privalo kurti vertę? Kaip sukurti ženklą, kuris kurtų vertę Jūsų eksportuojamiems produktams ir paslaugoms – We are marketing vadovo Juliaus Kaknevičiaus pranešimas apie svarbią prekės žeklodaros ir komunikacijos reikšmę eksporte.

Desertui – Aido Urbelio pranešimas apie AB „Utenos trikotažo“ re-brandingo sėkmės istorija. Gerai žinomas ne tik Lietuvoje bet ir užsienyje, brandingo profesionalas pristatys kaip kuriamas prekės ženklas, kokius ženklodaros etapus privalu pereiti, kad sukurtume sėkmingą prekės ženklą.

Apie Aidą Urbelį

Brandingo profesionalas. Kuria prekinių ženklų koncepcijas naujiems ir esamiems verslo projektams.

Savo karjeros pradžią laiko ties 2000-jų riba laimėtą tarptautinį konkursą “Cosmopack International Design Award” už kvepalų pavadinimą ir pakuotės dizainą (Italija).

Dirbo vizualinio identiteto srityje su partneriais įkurtoje studijoje “Barikada” (žymiausi darbai – „Mados infekcijos“ logotipas ir identitetas prekybos tinklui “Danija”).

Pirmasis sukurtas prekės ženklo pavadinimas – pieno produktų linijai “Smilga” (Tetra Pack Lietuva).

2005-2008m. su dizaino projektu „Made>in>Moon“ keliauja po parodas Vokietijoje, Prancuzijoje, JAV.

Pastaraisiais metais dirba tarptautinėse rinkose po savo studijos “Ai-Du Branding” vardu. Pagrindinė veikla – naujų brandų kurimas, prekinių ženklų pavadinimai,  bei vizualinio identiteto projektai.

Yra tarptautinių ir nacionalinių ženklodaros ir vizualinės komunikacijos konkursų nugalėtojas (gerai žinomi projektai: 2016 m. sukurtas Naujas Europos Sajungos struktūrinių fondų paramos programos ženklas ir vizualinis identitetas) .

Dabar produktyviai dirba aktualioje srityje “Lietuviskų prekinių ženklų internacionalizacija”. Vienas is žinomiausių, jau ir tarptautinėse rinkose, darbų – apatinių rubų prekės ženklas „ABOUT. Baltic Underwear“ (AB „Utenos trikotažas“). 

 

 

REGISTRUOTIS

 

Renginio pranešėjai

Dr. Miglė Eleonora Černikovaitė
Vilniaus Universitetas
Arūnas Želvys
Valstybinio patentų biuro direktorius
Vilija Viešūnaitė
TRINITI Advokatė / Partnerė / Patentinė patikėtinė
Julius Kaknevičius
We are marketing agentūros partneris ir vadovas
Aidas Urbelis
Ai-Du Branding studijos įkūrėjas ir vadovas

Programa

13:30 val.

Dalyvių pasitikimas

14:00 val.

Konferencijos atidarymas

Renginio ir pranešėjų pristatymas

14:10 val.

Kaip pamatuoti prekės ženklo vertę?

dr. Miglė Eleonora Černikovaitė
Mykolo Riomerio universitetas
14:50 val.

Prekės žeklo registracija: kaip išvengti klaidų?

Arūnas Želvys
Valstybinio patentų biuro direktorius
15:30 val.

Kavos pertrauka

16:10 val.

Prekių ženklų registravimas ir apsauga kitose valstybėse

Vilija Viešūnaitė
TRINITI Advokatė / Partnerė / Patentinė patikėtinė
16:50 val.

Prekės ženklas, kuriantis pridėtinę vertę eksporte

Julius Kaknevičius
We are marketing agentūros partneris ir vadovas
17:30 val.

Lietuviškų prekinių ženklų internacionalizacija: re-brandingas eksporto rinkoms

Aidas Urbelis
Ai-Du Branding studijos įkūrėjas ir vadovas
18:10 val.

Renginio pabaiga

Networking’as, klausimai, konsultacijos

     

Dalyvio mokestis

Apie konkrečią renginio vietą informuosime tik užsiregistravusius dalyvius.

Renginio dalyvio mokestis  – 59 Eur.

Kainos nurodytos galutinės, nes įstaiga nėra PVM mokėtojas.

 

REGISTRUOTIS