Renginio aktualumas ir tema

Ko reikia, kad eksportas į naujas rinkas būtų sėkmingas? Daug kas atsakytų, kad pasiruošimas ir tinkamai pasirinkta eksporto strategija, tačiau ar tai viskas?

Praeitame #story-telling renginyje kalbėjome apie eksporto plėtros strategijas, kas nulemia jų sėkmę ir kaip suvaldyti atsiradusius pokyčius.

Šiame #story-telling renginyje tęsime diskusiją apie eksporto plėtros strategijas ir papildysime nauja ir aktualia tema – darbuotojų motyvacija, nes neužtenka vien tik gero pasiruošimo ir tinkamos eksporto plėtros strategijos – vienas svarbiausių veiksnių – darbuotojai ir jų motyvacija. Kaip pritraukti talentus ir juos išlaikyti?

Renginio metu turėsite galimybę ne tik klausytis eksporto porfesionalų patirties, bet ir diskutuoti, dalintis savo patirtimi, užmegzti naujas vertingas verslo pažintis, surasti naujų darbuotojų ar naują darbdavį.

Renginio formatas

Renginys vyks panelinės diskusijos principu, o maksimaliai produktyvią diskusiją užtikrins renginio moderatorius Evaldas Brazys.

Kodėl verta dalyvauti?

Mes įsitikinę, kad dalindamiesi patirtimi tapsime tik stipresni ir konkurencingesni, todėl kviečiame į #story-telling renginį, kuris vyks 2017-12-05 (antradienį), Kaune.

Džiaugiamės, kad #story-telling renginys kai kuriems mūsų renginio dalyviams padėjo atrasti stiprių partnerių eksporto plėtrai, kai kurie atrado net naujų klientų, o treti – naujus darbdavius!

Ir svarbiausia – renginio metu galėsite pasitikrinti savo eksporto plėtros strategiją ir ją papildyti vertinga pranešėjų patirtimi ir patarimais.

 

 Kalbėsime:

  • kokia eksporto strategija veiksmingiausia?
  • kokie būdai padeda lengviau ir greičiau parduoti?
  • kur ir kaip ieškoti klientų – geriausios patirtys
  • offline ir online pardavimai – kada geriausiai veikia, kaip tai suderinti, o kada – laiko švaistymas?
  • dideli pardavimai – kokie pagrindiniai principai, kuriuos turi žinoti kiekvienas pardavėjas
  • kultūriniai skirtumai – ar jie tikrai svarbūs pardavimuose?
  • kaip suvaldyti didelius užsakymus ir nepatekti į spąstus?
  • ar vienas eksporto vadovas pajėgus valdyti visus eksporto pardavimus ar geriau pasikliauti komanda?
  • kaip dažniausiai nesielgti su užsienio klientais ir kokių klaidų vengti?
  • kokius veiksmingiausius eksporto kanalus pasirinkti?
  • kaip ir kur ieškoti naujų talentingų darbuotojų?
  • kaip motyvuoti darbuotojus ir išlaikyti geriausius?
  • kokios asmeninės darbuotojų savybės reikalingos eksporto pardavimams?

 

REGISTRUOTIS

 

Pranešėjai atstovauja šias įmones

Vikonda koncernas – lietuviško kapitalo koncernas, uždaro ciklo daugiaprofilinė infrastruktūra: ją sudaro įmonės, susijusios su maisto produktų gamyba ir sudarančios baigtinį ciklą nuo pasėto grūdo iki mažmeninės prekybos prekystalio.

Koncerną sudaro 20 įmonių, dirba ~800 darbuotojų.

 

UAB „Indeform“– jauna, ambicinga aukštųjų technologijų įmonė, veiklą vykdanti nuo 2013 m. Įmonė įsikūrusi Kauno mokslo ir technologijų parke. 

Didžiausiu laimėjimu per savo pakankamai trumpą gyvavimo laikotarpį, įmonė laiko galimybę bendradarbiauti su tokiomis pasaulinėmis lyderėmis kaip: Jungtinės Karalystės kompanija Dematic Limited, veikiančia logistikos automatizavimo įrangos tiekimo srityje bei vėdinimo ir kondicionavimo įrangą gaminančia Švedijos bendrove „Systemair“, apimančia 65 kompanijas bei veikiančia 50 šalių ir kitomis.

 

UAB „BURBULIUKAS IR CO“  yra vandens jonizacijos pradininkė Lietuvoje ir visoje šiaurės Europoje. Šiuo metu Lietuvoje gaminami prietaisai parduodami į 30 šalių visame pasaulyje, išlaikant stipriausias savo pozicijas Europoje. 2014m. buvo atidarytas filialas Londone bei pristatytas vandens jonizatorius su išskirtinai UK rinkai skirtu prekiniu ženklu.

 

UAB Soprana Personnel International  – personalo sprendimus Norvegijos bei Lietuvos klientams teikianti įmonė. Jau daugiau nei 10 metų dirbame su klientais Norvegijoje rinkoje, taip pat siekiame pasidalinti užsienio rinkose įgyta gerąją patirtimi teikdami administracinio personalo atrankos paslaugas Lietuvoje.

Renginio pranešėjai

Paulius Guzevičius
Vikonda koncernas
Inovacijų vadovas
Martynas Gruodis
UAB „Burbuliukas ir Co“
Verslo vystymo vadybininkas
Diana Blažaitienė
Soprana Personnel International įmonės direktorė
dr. Algirdas Noreika
UAB „Indeform“
Vadovas

Renginio moderatorius

Evaldas Brazys
Eulimex vadovas

Renginio programa

13:30 val.

Dalyvių pasitikimas

14:00 val.

Renginio pradžia

Renginio ir pranešėjų pristatymas

14:30 val.

I-oji renginio dalis

Panelinė diskusija

15:30 val.

Kavos pertrauka

15:45 val.

II-oji renginio dalis

Panelinės diskusijos tęsinys

17:00 val.

Renginio pabaiga

Networking’as

     

Dalyvio mokestis

Apie konkrečią renginio vietą informuosime tik užsiregistravusius dalyvius.

Renginio dalyvio mokestis  – 39 Eur.

Kainos nurodytos galutinės, nes įstaiga nėra PVM mokėtojas.

 

REGISTRUOTIS